wkwkwkwk;)

wkwkwkwk;)
PEMILIK SAH INI BLOGG !

Saturday, April 30, 2011

F A L L I N L O V E A G A I N ??

:)
:)
::))
::))
:::)))
tht is my feeilng rte now .. trllu hppy bla dpt mcj dri dy . trllu sonok tme ckp fon ngn dy . trsengih-sengih sorng2 bla tringtkn mmori kmy .. ape lg kn ku bkn fall in love ?
my promise ? arghhh , cant even stand with it for at least 1 month .. mmg ak jnj xmo fall in love ag ngn dak skolh tuhh tp ttap xbole sbb dy ney cm special sket ..
let me gve a clue :
-dy godbro ak
-dy KA aspura&cptain footbll team
-dy org yg dlu ak reject .. dy org yg mnybbkan bju ak msok lubng j****n
-dy ex KAKAK SENIOR KESAYANGAN AKU ..
*mla2 ak amekk dy sbb nk revenge dkt kakak tuhh , at last ak trjebakk ngn dy .. from revenge falls to love .. hehe :) lawakkan ?? im sory abeku .. mlm adk mmg tamw pon jdy cm ney but i cant contnue fooling my heart .. yes .. i love u too . thts the word ..
errrr ?? adk ? silapsilap .. tuhh dlw ,.. thx dear . for being here for me ...
to tht "KAKAK" !! He's mine . im sorry for u . ak tamw tgk unx gegeh2 kat dy dh . ak dpt taw .. bju unx plk t msok LOJI TAEKK ! got tht ?? hahahaha :D
biee , thx aw . stll sudi utk suka kt owg wlaupon owg pnh REJECT biee dluw ..pnh bg biee saket aty ., appriciate evrythng tht u hve done to me . syg , i wanna tell u a thng and just for once !! dont u dare to break my heart ..
abg izal ckp .. biee skaa kco pmpuan . owg xkesahh bub tuhh . lbehh dri kcw . siapp ahh . tnggung sndri ng abg izal . dgq ar TAZKIRAH subuh-isyak !!
biee , i love youu and always will ..
love,
anith nabila azhar

No comments:

Post a Comment