wkwkwkwk;)

wkwkwkwk;)
PEMILIK SAH INI BLOGG !

Friday, March 11, 2011

love ?apakah itu ? ak love dy kah ?

nazatul nazreen bin nawi
ya .. stu nma y pnh ak ktakn ak bnci pdany . tpy, ak ta bole tpu driku+htyku .
dy dh mnguasai keseluruhannya . ak xtrdaya nk ktakn x utk love dy .
yessss, ak mg love dy , only dy . dy bjya buat ak melt , spnjng 2 mnggu ak kt sna . lngsung xtgoq dy . dy ja sllu gegeh llu dpn cls ak . pas tuhh my amek ayo at aspuri sbb nk tgk ak . dy ad send letter ak xlyn . seksa ohh ! tgk ja dy xbole nk p dkt cm sllu . sdeh sgt tgk mka dy bla dy pggl ak at xdgq . ak kejam sbb dy dh uat ak saket aty kt dy but ak xbole tpu dry ak ckp ak xlove dy . ak love dy sgt2 . i need him . he's my everything . he's mine and im his . iloveyou syg !!
ak tw ak dh bnyk sgt bg saket aty dy . tme ak dgq sora dy frst2 smpy skolh ary tuh hny tuhan y tw cm na mia hhpy to know tht he is safe to be back at school with me again . hny tuhan y thu cm na mia hppy ak bla dpt letter dry dy , ropa2ny dy stll ingt ak .
dy tny pa salah dy ?act, xslah sgt pon . ak ja uat lbeh , but kesabaran dy y uat ak jles kt dy . tuh la slah dy . dy sbq ngn ak . tpy ak xbole nk sbq ngn dy .sbb pa ak jlez ? sbb ak xbole uat cm tuh . syg , im sory ky ? i miss you so damn much lah .
i want to talk to you . i need to hear ur voice .
im sory about evrythng . tdy dy my ckp ngn owg sblom kta mua balek but owg ckp mw xmw ja . dy bg letter owg amek boh dlm beg . smpy skunk owg xbca sbb owg tkot dgn realiti . owg tkot dy dh hlng sbq . dy tlis bnd y slma ney owg xmw dy kta kt owg . nazreen syg . nabila syg kamu sgt2 . nabila xmw nazreen hlng . nabila xmw nazreen tgglkn nabila . ckoplah 2mnggu ney . dy p comp rugby pon owg uat tatw ja . sdngkan kt pdng skolh kta ja pon . owg bole p turon bg sokongn . tpy sbb ego . owg neglect dy . owg rsa rugi sgt . tme owg dpt tw team skolh kta mnang owg bngga sgt . sbb slah stu score tuh dry dy . rmy bdk aspuri ckp2 sal dy . owng thn tlinga ja dgq mua tuh . ad gk y sngja my kirim2 salam kt dy mllui owg . sbq bnyk ja kot . hlng sbq mkn pnmpaq ja dpa tuhh .dy plk asyik tduh owg sal lyn boy len at skolh .mna da owg lyn . dpa tuh mua mmbe ja kot , xsma cm dy .only u y akn jdy sunshine in my heart FOREVER !! syazwan tuh BFF(best FRIEND forever) dy bny tlg owg dlm clss . kmy share ilmu . ngn dy owg xbole nk share ilmu but owg share love sama2 . sbb xkn mnjdy mia klu owg share ilmu bgb dy . ilmu love bole ar . tlg la fhm .,,prlukah kta gdoh sbb ney ?awt nk kna seksa dry sbb bnd remeh cm ney ? wasting of time
bout abg rizal . pls , dy tuh abg angkt ja . dy pon dh ad grl sndry xdk mkan kmy nk on snyp2 !! dy dh c abg btol kot . slluny kmy t smbng sal study+psl gf ngn bf sndry ja . gf dy pon tw sal owg ngn dy . gf dy bole trma . dy sbgai bf owg tlg la fhm jgk !!owg bole sbq bla ad pompuan len my kim salam+bg surat kt dy mua . sdngkn dy dh tw terang2 muhd fawwaz rizal tuh adlh abg angkt owg kot .. xtpu xsorok pon dry dy . tonte will be the nte tht ill make the decision !!!

No comments:

Post a Comment